Aktualności

Heroizm trwania | premiera „Czekając na Godota”

Trwanie – uparte i heroiczne. Premiera Czekając na Godota Samuela Becketta w reżyserii Piotra Cieplaka odbyła się 9 grudnia na Scenie Studio.

„Pchła Szachrajka” – 10 lat od premiery!

Chcecie bajki? Oto bajka: 6 grudnia 2023 mija 10 lat od premiery Pchły Szachrajki Jana Brzechwy w reżyserii Anny Seniuk! Zapraszamy do obejrzenia materiału o tym wyjątkowym, łobuzerskim spektaklu.

Stawiany na pomnikach i przed sądem | premiera widowiska „Fredro. Rok Jubileuszowy”

W mijającym roku świętujemy 230 rocznicę urodzin Aleksandra Fredry. Z tej okazji przygotowaliśmy widowisko Fredro. Rok Jubileuszowy w reżyserii Jana Englerta. Premiera odbyła się 1 grudnia na dużej scenie Teatru.

To wszystko, co człowiek może zrobić. Rozmowa z Piotrem Cieplakiem

„Wszystko, co człowiek może zrobić – złorzecząc, przeklinając, wściekając się, to jednak… czekać” – mówi Piotr Cieplak. Pracuje nad Czekając na Godota Becketta.

Recenzje po premierze „Opowieści Lasku Wiedeńskiego”

Opowieści Lasku Wiedeńskiego – przedstawiamy recenzje i opinie krytyków oraz teatralnych blogerów po premierze przedstawienia.

Eimuntas Nekrošius – piąta rocznica śmierci

20 listopada 2023 roku mija piąta rocznica śmierci Eimuntasa Nekrošiusa – litewskiego reżysera, jednego z najwybitniejszych europejskich twórców teatralnych ostatniego półwiecza.

Świat, który nie chce pomyśleć | premiera „Opowieści Lasku Wiedeńskiego”

Cywilizacja na krawędzi, w kryzysie ekonomicznym, społecznym, kryzysie wartości – świat, który nie chce pomyśleć. Premiera Opowieści Lasku Wiedeńskiego Ödöna von Horvátha w reżyserii Małgorzaty Bogajewskiej odbyła się 4 listopada na Scenie przy Wierzbowej.

SZTUKA ROZMOWY. Podcast Teatru Narodowego

Jak buduje się artystyczne relacje, w jaki sposób inspirują się wzajemnie partnerzy sceniczni należący do różnych pokoleń? Aktorki i aktorzy Teatru Narodowego w rozmowach z Teresą Drozdą. Narodowy na fali! Zapraszamy do słuchania!

Żegnamy Stanisława Radwana

Żegnamy Stanisława Radwana, wielkiego artystę i wspaniałego człowieka, kompozytora Teatru Narodowego w latach 1997–2019. Teatr Narodowy zawdzięcza mu wiele. Żegnamy go ze smutkiem, ale pamięć o nim pozostaje silna.

Martyna Kander nagrodzona za scenografię do „Alicji Krainy Czarów”

Martyna Kander zajęła trzecie miejsce w Ogólnopolskim Plebiscycie Musicalowych Premier Sezonu 2022/2023 w kategorii najlepsza scenografia musicalowa za spektakl Alicji Kraina Czarów. Dziękujemy za oddane głosy!

Korzystając z serwisu internetowego Teatru Narodowego, akceptujesz zasady Polityki prywatności oraz wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Plik cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, kliknij tutaj.

Poniżej możesz dostosować ustawienia dotyczące plików cookies:

  Zezwól na przechowywanie danych reklamowych.

  Zezwól na przechowywanie danych użytkownika.

  Zezwól na personalizację reklam.

  Zezwól na przechowywanie danych analitycznych.